Bart Vroom
‘Niet lullen maar poetsen.’ Dat zou zomaar zijn credo kunnen zijn, ondernemend als hij is. Hij is dan ook niet louter bezig met strategische plannenmakerij om Dedicon op de kaart van toegankelijk Nederland te krijgen. Bart stroopt ook de mouwen op om de plannen waar te maken. Een presentatie voor stakeholders, een nieuwe campagne, een wervelende tekst, een videoformat. Even brainstormen en Bart heeft weer iets moois bedacht. Niet zomaar iets. Nee, zijn creatieve bedenksels snijden altijd hout. ‘Dedicon maakt het mogelijk.’ Wie zou dat hebben bedacht?
Koersvast
Als je met Bart praat, let op, hij spreekt geen woord Spaans; hij zegt altijd onomwonden waar het op staat. Da’s fijn. Zo weet iedereen waar hij of zij aan toe is. En wat hij belooft, dat maakt hij waar. Een man een man, een woord een woord. Dat kenmerkt hem als persoon en vooral ook als manager. Overigens is hij geen manager á la het type Haantje de Voorste. Eerder de leider van een wolvenroedel die als de koersvaste ‘bodyguard’ van zijn team ervoor zorgt dat niemand de weg kwijt raakt. En dat gaat vaak gepaard met een flinke dosis humor.
Inclusie
En verder? Bart is Dedicon-ambassadeur bij uitstek. In zijn optiek is iedereen gelijk. Jong en oud. Arm en rijk. Met of zonder handicap. Het maakt hem niet uit hoe ‘anders’ anderen zijn, als iedereen maar kan meedoen. Bart gaat dan ook ‘all the way’ voor ‘all inclusive’. Inclusive design, welteverstaan.